Najbolja stranica za covere sa prostora ExYu

Na ovim stranicama se nalaze coveri za filmove i serije nastale u Jugoslaviji i državama koje su nastale njenim raspadom
( Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija)
Omoti su dostupni svima za download besplatno! Stranice se temelje na međusobnoj razmjeni skeniranih covera koje dobijam od posjetitelja ovih stranica.Hvala svima koji su pomogli da ponuda bude veća

petak, 21. ožujka 2008.

Tri majstora

Opis:
1. Jesen stiže rana - Cune, Tozovac, Miroslav
2. Kolaž Tozovac: Mirjana, Prazna čaša na mom stolu, Iz krajine lepa vlajna
3. Kolaž Miroslav: Tebi, Pozdravi je pozdravi, Vino točim a vino ne pijem
4. Kolaž Cune: Ljubav mi srce mori,Kad sam bio u Novome Sadu, U Novom Sadu
5. Probija se kolovođa - Miroslav
6. Joj, Rado, joj, Radmila - Cune
7. Dunav moje more - Tozovac
8. Oj, Moravo, tija reko - Miroslav
9. Jeremija- Cune i Mirosalv
10. Mađarica - Cune i Tozovac
11. Ide Mile lajkovačkom prugom - Cune, Miroslav, Tozovac
12. Oj Moravo - Domingo, Kareras, Pavaroti
13. O sole mio - Cune, Tozovac, Mirosalv
14. Odakle si sele - Miroslav, Snežana
15. Kuće male krečene u belo - Snežana
16. Zbog tebe - Cune i Merima
17. Gde si dušo, gde si rano - Merima
18. Šaralice, varalice - Tozovac i Lepa
19. Što kapiju - Lepa
20. Oj, livado, rosna travo - Lepa, Snežana, Merima
21. Oj, devojče, piroćanče - sekstet
22. Devojka iz grada - Miroslav
23. Priča mala, e, pa šta - Tozovac
24. Kafu mi draga ispeci - Cune
25. Šumadija - Miroslav
26. Ti si me čekala - Tozovac
27. Zapevajmo pesme stare - Cune
28. Gde si da si moj golube - sekstet
29. Igrale se delije - Cune, Miroslav, Tozovac
30. Kolo - Ljubiša Pavković


Titlovi: bez titlova

Jezik: srpski
DVD zona: 0 (Region free)
Format: 4:3 ; MPEG2/PAL; Dolby Digital 2.0 Autor: Cune - Tozovac - Miroslav, Lepa - Merima - Snežana
Izdavac: Pgp-Rts

Nema komentara:

Omoti koji nedostaju

Na ovim stranicama su prikazani coveri koji nedostaju na ovom situ: Nedostaju pa ukoliko ih imate molim vas da mi ih pošaljete na mail: studenicover@yahoo.com